Osobowość biznesowa
Towarzyski.
Właściciel biznesu nastawiony na relacje.
Właściciel firmy, którego najbardziej dominującą cechą jest towarzyskość, nie będzie miał problemów z codziennymi spotkaniami z innymi właścicielami firm, potencjalnymi klientami, sprzedawcami i przyszłymi pracownikami. Taka osoba często ma tysiące znajomych na portalach społecznościowych, pełną listę kontaktów w telefonie i nie może załatwić żadnej sprawy, nie wpadając na ludzi, których zna. Lubi wydarzenia networkingowe i często jest członkami organizacji, klubów i zarządów w swojej społeczności. Taki typ osobowości skupia się przede wszystkim na budowaniu relacji i wykorzystuje swoje naturalne zdolności do budowania relacji i przekonywania klientów, aby wybrali ich firmę, produkt lub usługę zamiast konkurencji. Zdolność do szybkiego nawiązywania przyjaźni ujawnia się w procesie sprzedaży bezpośredniej, ponieważ głęboko poznaje swoich klientów i autentycznie chce im pomóc w zaspokojeniu ich potrzeb i spełnieniu oczekiwań.

Tacy ludzie mogą spędzać mniej czasu, skupiając się na codziennych zadaniach związanych z zarządzaniem firmą, ponieważ wolą spędzać czas ze swoimi klientami i pracownikami, budując relacje i nawiązując kontakty z innymi osobami. Może się okazać, że taka osoba będzie musiała zatrudnić kogoś do pomocy w zadaniach administracyjnych, których wymaga firma. Czasami, takie osoby zmagają się również z problemem zamknięcia transakcji, ale wtedy chętnie korzystają z pomocy współpracownika, który pomoże im z konwersją sprzedaży.

Takie osoby zrealizują sukces w biznesie, który polega na rozwijaniu relacje i interakcji z osobami, które zainteresowane są jego ofertą. Mogą one nie być zwolennikami pracy, wymaga wysokiej koncentracji i dokładności. Taka osoba stawia na relację.
Informacje dodatkowe
Czy możliwe jest identyfikowanie się z więcej niż jednym profilem osobowości biznesowej ?
W wielu przypadkach dana osoba może mieć dwa dominujące obszary; na przykład, może być najbardziej określona jako Osoba nastawiona na cel, ale również silnie identyfikować się z Osobą Towarzyską. W takim przypadku może się okazać, że niektóre z codziennych zadań wymaganych w pracy osoby z branży edukacyjnej są dla Ciebie możliwe do wykonania! Jeśli chciałbyś omówić z nami swój Profil Sprzedaży, skontaktuj się z nami, a my omówimy wyniki.
    Który profil osobowości biznesowej jest najlepszy pod kątem franczyzy?
    Niezależnie od tego, jaki jest Twój dominujący typ osobowości, przekonasz się, że są pewne zadania w biznesie edukacyjnym, franczyzie dla dzieci lub biznesie opartym na usługach, do których naturalnie się skłaniasz, a inne zostawiasz na ostatnią chwilę lub wolisz delegować. Ważne jest, aby wiedzieć, na czym się skupić, aby móc otoczyć się najlepszymi współpracownikami i partnerami, którzy pomogą nam w zarządzaniu pełną listą kluczowych obowiązków potrzebnych w naszym biznesie. Zrozumienie swojego profilu sprzedaży jest doskonałym pierwszym krokiem do określenia swoich mocnych i słabych stron, a także określenia rodzaju działalności, która zapewni Ci największe poczucie spełnienia i największy potencjał sukcesu.

    Dzięki naszym doświadczeniom w organizacji ponad tysiąca franczyz jesteśmy pewni, że możliwość odniesienia sukcesu w biznesie edukacyjnym jest możliwa dla każdego typu profilu biznesowego!

    Bez względu na to, jaką drogę biznesową wybierzesz, ważne jest, abyś zrozumiał codzienne czynności, które są niezbędne do osiągnięcia sukcesu.

    Jeśli chciałbyś uzyskać pomoc w określeniu, jaki rodzaj współpracy z AMAKids będzie najlepiej pasował do Twoich celów zawodowych, rodzinnych i finansowych, skontaktuj się z nami, a my z przyjemnością Ci pomożemy!
    Zarezerwuj omówienie wyniku testu
    Udostępniam Tobie mój kalendarz.
    Wybierz dogodny termin i godzinę.
    Made on
    Tilda