Osobowość biznesowa
Zorientowany na cel.
Właściciel firmy zorientowany na sprzedaż
To osoba, która lubi zamykać szybko zadania. Jest zmotywowana i zorientowana na sprzedaż. Lubi nawiązywać kontakty i nie krępuje się dzielić swoimi produktami i usługami z każdym, kogo spotka. Wizytówkę ma przy sobie przez cały czas i nie unika rozmów z nieznajomymi. Uwielbia wygrywać i postrzegać każdą interakcję jako szansę na zdobycie nowego klienta. Na imprezie, znajdziesz ją w miejscu swojego dowodzenia, czyli rogu pokoju gdzie prowadzi bogatą dyskusję na różne tematy i chętnie dzielącą się swoimi opiniami z zamiarem brylowania nad swoją publicznością. Są one skoncentrowane na dolnej linii i chcą spełniać i przekraczać ich wymagane minima każdego miesiąca. Ta osoba jest naturalnie skłonna skupiać swój czas i wysiłki na sprzedaży, networkingu i działaniach marketingowych.

Taka osoba spędza mniej czasu, koncentrując się na codziennych zadaniach administracyjnych. Arkusze kalkulacyjne, listy płac i księgowość nie jest centrum ich uwagi. Co innego nowa okazja, aby podzielić się swoim produktem ze światem. Z tego powodu, osoby zorientowane na cel zatrudniają inne osoby, aby uruchomić administracyjne sektory przedsięwzięcia.
Informacje dodatkowe
Czy możliwe jest identyfikowanie się z więcej niż jednym profilem osobowości biznesowej ?
W wielu przypadkach dana osoba może mieć dwa dominujące obszary; na przykład, może być najbardziej określona jako Osoba nastawiona na cel, ale również silnie identyfikować się z Osobą Towarzyską. W takim przypadku może się okazać, że niektóre z codziennych zadań wymaganych w pracy osoby z branży edukacyjnej są dla Ciebie możliwe do wykonania! Jeśli chciałbyś omówić z nami swój Profil Sprzedaży, skontaktuj się z nami, a my omówimy wyniki.
    Który profil osobowości biznesowej jest najlepszy pod kątem franczyzy?
    Niezależnie od tego, jaki jest Twój dominujący typ osobowości, przekonasz się, że są pewne zadania w biznesie edukacyjnym, franczyzie dla dzieci lub biznesie opartym na usługach, do których naturalnie się skłaniasz, a inne zostawiasz na ostatnią chwilę lub wolisz delegować. Ważne jest, aby wiedzieć, na czym się skupić, aby móc otoczyć się najlepszymi współpracownikami i partnerami, którzy pomogą nam w zarządzaniu pełną listą kluczowych obowiązków potrzebnych w naszym biznesie. Zrozumienie swojego profilu sprzedaży jest doskonałym pierwszym krokiem do określenia swoich mocnych i słabych stron, a także określenia rodzaju działalności, która zapewni Ci największe poczucie spełnienia i największy potencjał sukcesu.

    Dzięki naszym doświadczeniom w organizacji ponad tysiąca franczyz jesteśmy pewni, że możliwość odniesienia sukcesu w biznesie edukacyjnym jest możliwa dla każdego typu profilu biznesowego!

    Bez względu na to, jaką drogę biznesową wybierzesz, ważne jest, abyś zrozumiał codzienne czynności, które są niezbędne do osiągnięcia sukcesu.

    Jeśli chciałbyś uzyskać pomoc w określeniu, jaki rodzaj współpracy z AMAKids będzie najlepiej pasował do Twoich celów zawodowych, rodzinnych i finansowych, skontaktuj się z nami, a my z przyjemnością Ci pomożemy!
    Zarezerwuj omówienie wyniku testu
    Udostępniam Tobie mój kalendarz.
    Wybierz dogodny termin i godzinę.
    Made on
    Tilda