O porażkach, błędach, wtopach, przypałach, przegrywaniu i o tym, jak ten temat przedstawić dzieciom z dwóch stron. Jak pomóc dziecku radzić sobie z emocjami jakie mogą pojawić się po porażce? Oraz jak pozytywnie nastawić dziecko do samej idei porażki, by podejmowało się ryzykownych i nowych działań? Posłuchaj! W tym odcinku:
gry i zabawy z niską stawką, co mogą dać?
dostrzeganie emocji dziecka po porażce
nazywanie emocji dziecka po porażce
czym grozi negowanie emocji po porażce
wyciąganie wniosków po porażce
chwalenie przeciwnika / zwycięzcy za wygraną i tego konsekwencje
zadawanie pytań w kierunku wygranego
jak rodzic może dać przykład po swojej porażce
jak rodzi może reagować na porażki dziecka
jak rodzic może reagować na wygrane dziecka
i wiele więcej!
Słuchaj na bieżąco podcastu “Jak nauczyć dziecko Show” - cyklicznej audycji, w której ekspert w najprostszy możliwy sposób inspiruje do tego jak uczyć dzieci niezbędnych umiejętności i kompetencji. Dostępny na Twoich ulubionych platformach! YouTube Spotify Apple Podcasts Google Podcasts Producentem podcastu jest AMA Kids - sprawdzone zajęcia rozwojowe dla Twojego dziecka. Podcast prowadzi dla Ciebie Angelika M. Talaga, neuroedukator z Godmother.pl
Neuropedagog, trener rodziców i popularyzator nauki. Prywatnie mieszkająca w Warszawie mama dwójki dzieci. Na co dzień przekształca swoją wiedzę i doświadczenie w narzędzia, metody i strategie dla rodziców pomocne w wychowaniu kreatywnych, przedsiębiorczych i myślących dzieci za pomocą bloga i podcastu nawww.godmother.pl. Główne obszary ekspertyzy to: neuroedukacja z neurodydaktyką, przedsiębiorczość dzieci (w tym edukacja finansowa i rozwój osobisty) oraz alternatywne metody uczenia. Współpracuje jako popularyzator nauki dla Centre of Educational Neuroscience w Londynie. Akademicko związania z Institute of Education, University of London na kierunku MSc Educational Neuroscience. Ukończyła studia podyplomowe – kierunek Neurodydaktyka. Jest również absolwentką kierunku International Business z wykładowym angielskim. Certyfikowany moderator Modelu Fryburskiego (neurodydaktycznego szkolenia nauczycieli), certyfikowany pedagog Montessori oraz certyfikowany Tutor pierwszego stopnia. Wykładowca na Ogólnopolskim Sympozjum Naukowym Neurodydaktyki w Katowicach oraz Ogólnopolskiej Konferencji Neurodydaktycznej w Warszawie.