AMAKids Podcast

#11 Jak pozytywnie nastawić się do diagnozy dysfunkcji poznawczej u dziecka?


Opis: Słowo klucz to neuroróżnorodność. Posłuchaj jak różnorodne mózgi, znanych, lubianych i zdolnych osób, postrzegały swoje dysfunkcje i jak uczyli się wierzyć w siebie. Posłuchaj też jak łatki nadawane zestawom symptomów mogą wpływać na to jak dzieci postrzegają siebie samych i swoje własne możliwości.
W tym odcinku:
  • Jak fałszywie kultywujemy błędne przekonania dotyczące różnych zaburzeń?
  • Jakie łatki przyklejamy dysfunkcjom?
  • Dlaczego diagnozowanie zaburzeń nie jest doskonałe?
  • Czy diagnoza zawsze jest słuszna?
  • Na co “cierpi” Elon Musk?
  • Na co “cierpi” Justin Timberlake?
  • Na co “cierpi” Phelps?
  • Na co “cierpi” Richard Branson?
  • Na co “cierpi” Daniel Radcliffe?
  • Na co “cierpi” Steven Spilberg?
  • Na co “cierpiał” Albert Einstein?
  • Na co “cierpi” Tim Ferris?
  • Na co “cierpi” Andy Warhol?
  • Na co “cierpi” Sir Anthony Hopkins?
  • Na co “cierpi” Woody Allen?
  • I wiele innych!

Słuchaj na bieżąco podcastu “Jak nauczyć dziecko Show” - cyklicznej audycji, w której ekspert w najprostszy możliwy sposób inspiruje do tego jak uczyć dzieci niezbędnych umiejętności i kompetencji.
Dostępny na Twoich ulubionych platformach!
YouTube
Spotify
Apple Podcasts
Google Podcasts
Producentem podcastu jest AMA Kids - sprawdzone zajęcia rozwojowe dla Twojego dziecka. 
Podcast prowadzi dla Ciebie Angelika M. Talaga, neuroedukator z Godmother.pl


Neuropedagog, trener rodziców i popularyzator nauki. Prywatnie mieszkająca w Warszawie mama dwójki dzieci. Na co dzień przekształca swoją wiedzę i doświadczenie w narzędzia, metody i strategie dla rodziców pomocne w wychowaniu kreatywnych, przedsiębiorczych i myślących dzieci za pomocą bloga i podcastu nawww.godmother.pl. Główne obszary ekspertyzy to: neuroedukacja z neurodydaktyką, przedsiębiorczość dzieci (w tym edukacja finansowa i rozwój osobisty) oraz alternatywne metody uczenia. 
Współpracuje jako popularyzator nauki dla Centre of Educational Neuroscience w Londynie.  Akademicko związania z Institute of Education, University of London na kierunku MSc Educational Neuroscience. Ukończyła studia podyplomowe – kierunek Neurodydaktyka. Jest również absolwentką kierunku International Business z wykładowym angielskim. Certyfikowany moderator Modelu Fryburskiego (neurodydaktycznego szkolenia nauczycieli), certyfikowany pedagog Montessori oraz certyfikowany Tutor pierwszego stopnia. Wykładowca na Ogólnopolskim Sympozjum Naukowym Neurodydaktyki w Katowicach oraz Ogólnopolskiej Konferencji Neurodydaktycznej w Warszawie.
Made on
Tilda