Arytmetyka mentalna dla dzieci
Arytmetyka mentalna - jest metodą wypracowaną na podstawie liczenia umysłowego i pozwala rozwinąć maksymalną szybkość percepcji i przetwarzania informacji.Celem kursu jest harmonijny rozwój obu półkul mózgu dzięki mentalnej wizualizacji obliczeń arytmetycznych na liczydłach SOROBAN.
centrum
Wyszkolono
Wykwalifikowanych trenerów
krajów

Dzisiaj zapisało się
3
Zapisz się
Dlaczego mojemu dziecku potrzebna jest Arytmetyka mentalna?


Te procesy na kursie arytmetyki mentalnej rozwijają się przede wszystkim u dzieci - umiejętność liczenia mentalnego opiera się na ich wykorzystaniu

Podczas treningu dziecko rozwija główne elementy kreatywności: płynność i elastyczność myśli, oryginalność i ciekawość.

Jednoczesny rozwój obu półkul mózgu pozwoli dziecku lepiej zrozumieć informacje, wyciągnąć wnioski, patrzeć twórczo

Ranking uczniów na platformie internetowej (w oparciu o pracę domową) i udział w olimpiadach motywują dzieci do osiągania wyników i niezależnych działań

siebie
W wyniku zajęć wzrasta wydajność dziecka w szkole, co wpływa na jego samoocenę, umiejętność komunikowania się i umiejętności przywódcze

uwagi
W klasie dziecko musi zapamiętywać obrazy liczb, wyobrażać sobie ruch kości na liczydle. Rozwija zatem uwagę i cierpliwość.
Jak wyglądają zajęcia z arytmetyki mentalnej?
Zajęcia odbywają sie raz w tygodniu To jest optymalna ilość dla zapamiętania nowego materiału i utrwalenia wiedzy
Trzy grupy wiekowe
Zajęcia odbywają się w sposób zabawy. strong>
To pozwala połączyć emocjonalną i racjonalną aktywność poznawczą dziecka
To pozwala połączyć emocjonalną i racjonalną aktywność poznawczą dziecka
5–6 lat
-młodsza grupa,
2 zajęcia po 35 minut
-młodsza grupa,
2 zajęcia po 35 minut
11-16 lat
-grupa starsza,
2 zajęcia po 45 minut
-grupa starsza,
2 zajęcia po 45 minut
7–10 lat
-średnia grupa,
2 zajęcia po 45 minut
-średnia grupa,
2 zajęcia po 45 minut
Wszystkie materiały dydaktyczne oraz platforma online są opatentowane
Zajęcia mogą odbywać się w grupach, jak i indywidualnie.
Młodsza grupa do 6 osób, średnia i starsza do 10.
Młodsza grupa do 6 osób, średnia i starsza do 10.
Samodzielnie szkolimy i kontrolujemy trenerów
Nie ma różnicy w którym z centrów AMAKids zapiszesz swoje dziecko na zajęcia dodatkowe, w każdym z naszych centrów pracują tylko wysokokwalifikowani trenerzy.
Nie ma różnicy w którym z centrów AMAKids zapiszesz swoje dziecko na zajęcia dodatkowe, w każdym z naszych centrów pracują tylko wysokokwalifikowani trenerzy.
Kurs Arytmetyki Mentalnej mieści w sobie 2 różne programy,
pierwszy to – dodawanie i odejmowanie, drugi – mnożenie i dzielenie.
pierwszy to – dodawanie i odejmowanie, drugi – mnożenie i dzielenie.
Zostaw telefon i otrzymaj informacje dodatkowe odnośnie zajęć rozwojowych dla dzieci. Zapytaj specjalistę
Często zadawane pytania
-
Jaki jest cel kursu?
Celem tej techniki jest trening mózgu w celu uzyskania maksymalnej szybkości percepcji i przetwarzania informacji o dowolnej objętości. -
Czym jest Arytmetyka mentalna?
Wyjątkowość tej metody polega na harmonijnym rozwoju obu półkul mózgu. Zwykłe szkolenia dla dzieci doskonalą przede wszystkim lewą półkulę, która u 95% ludzi jest bardziej rozwinięta niż prawa. Dzięki rozwijaniu obu półkul dziecko staje się pewne siebie, skupione, zwraca uwagę na szczegóły, łatwiej przyswaja języki obce i skuteczniej realizuje się w nauce i pracy. -
Dla czego mojemu dziecku potrzebna jest arytmetyka mentalna?
Arytmetyka mentalna tworzy solidną podstawę do samorealizacji. Dzięki temu kursowi wyniki w nauce ulegają poprawie i ujawnia się szeroka gama zdolności twórczych i intelektualnych. Dziecko uczy się wykazywać inicjatywę i przywództwo, wyznaczać cele i je osiągać. -
Czym jest Abakus(Soroban)?
Jest to liczydło, które ma ponad 5000 lat. Nowoczesne liczydło to rama z pionowo ustawionymi szczebelkami. Zazwyczaj jest ich 13. Na każdym szczebelku znajduje się 5 kości, górna jest oddzielona od dolnej poprzez pasek. Cztery niższe koraliki nazywane są „ziemią”, każda reprezentuje jednostkę. Górny koralik nazywa się „niebieński” i odpowiada pięciu „ziemskim”. -
Dlaczego tak istotny jest rozwój dwóch półkul mózgu jednocześnie?
Prawa półkula mózgu odpowiada za wyobraźnię i fantazję. Lewa natomiast za logikę, mowę, zdolności matematyczne. Dziecko, u którego lewa i prawa półkula rozwijają się harmonijnie, będzie w stanie rozwiązywać zadania kreatywnie i analitycznie. -
Na czym polega jednoczesny rozwój dwóch półkul mózgu u dziecka?
Wykorzystanie drobnych umiejętności motorycznych obu rąk powoduje rewitalizację mózgu jako całości, a nie tylko jednej z półkul. Wizualizacja symboli i obrazów liczb przełącza pracę mózgu z lewej półkuli na prawą, zapewniając synchronizację pracy. Technika ta obejmuje działania dotykowe, motoryczne, a także obliczeniowe.
Zajęcia próbne są ZA DARMO Zapisz się Dzisiaj zapisało się 3